Toimitusehdot

 

Toimitusehdot

Voimassa 29.11.2019 alkaen

Verkkokauppa

EY CAPITAL HOLDINGS OY (y-tunnus 2869577-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy).

Lue lisää Svea Paymentsin maksupalvelun käytöstä »

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Payments Oy yhteistyössä Checkout Finland Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Checkout Finland Oy:n toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Checkout Finland Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Checkout Finland Oy:n toimesta.

Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksaminen laskulla ja erämaksulla

Lasku

Svea Ekonomi tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla.

Valitessasi maksutavaksi Svea Ekonomin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.

Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Erämaksu

Svea Ekonomin erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09 4242 3330 (ma-to 8-18, pe 8-17) tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Avoimet luottosi näet myös Omat sivut -palvelusta.

Svea Ekonomi noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia. Lue tietosuojaselosteemme täältä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat Svea Ekonomin sivuilta sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.

Svea Ekonomi / Maksuratkaisut
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.sveapayments.f

Yrityslaskulla ostaminen

Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:

  • Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.
  • Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Svean ja kauppiaan kesken.
  • Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
  • Maksuehto on 14 päivää.
  • Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
  • Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Yhteystiedot:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
www.sveapayments.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen XXXXXX päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
EY CAPITAL HOLDINGS OY
SORATIE 10

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

 

 

Leveransvillkor

Gäller från 29.11.2019

Nätbutik

EY CAPITAL HOLDINGS OY (FO-nummer 2869577-2) säljer produkter till myndiga privatpersoner i Finland och inom EU. Produkternas pris inkluderar mervärdesskatt. Vi förbehåller oss rätten att justera priser och leveranskostnader.

Beställning

Du kan beställa produkter i nätbutiken genom att plocka dem i din kundkorg och sedan betalar kundkorgens innehåll vid kassan. All information om kunden behandlas konfidentiellt. De uppgifter som vi begär i samband med beställningen används enbart för att leverera beställningen eller för att reda upp oklarheter i den. När du beställer från nätbutiken förutsätter vi att du har bekantat dig med och godkänt leveransvillkoren som gäller vid den tidpunkten.

Betalning

Betaltjänsten erbjuds av Svea Payments Ab (FO-nr 2121703-0) i samarbete med bankerna och kreditinstituten. Betaltjänsten kräver varken extra avgifter eller registrering från användarens sida. Svea Payments Ab är ett betalningsinstitut och en betaltjänstleverantör som lyder under Finansinspektionen. All dataöverföring och penningtrafik är SSL-skyddad, vilket betyder att ingen utomstående kan se dina uppgifter. Som betalningens mottagare syns Svea Payments Ab (eller vår parallellfirma Maksuturva Group Ab).

Betalsätt

Nätbankernas nätbetalningsknappar
Du kan använda alla de finländska bankernas nätbetalningsknappar då du betalar din beställning. När du använder bankkoder som du fått från din bank och vill betala dina inköp, kommer du att överföras för en liten stund till din egen nätbank där du kan betala produkterna direkt från ditt bankkonto. Betalningens mottagare är Svea Payments Oy (eller parralellfirma Maksuturva Group Oy), som erbjuder betaltjänsterna i vår nätbutik.

Kortbetalningar med Visa, Visa Electron, Mastercard och Business Eurocard
Att betala med kort i vår nätbutik är enkelt och tryggt. Kortbetalningarna i vår nätbutik erbjuds av Svea Payments Ab i samarbete med Checkout Finland Oy och Bambora Ab. Alla kortuppgifter hanteras alltid i ett säkert datanätverk. Kortnummer lagras inte i Svea Payments Ab:s eller nätbutikens system utan de behandlas av den tekniska tjänsteleverantören Checkout Finland Oy. 

Kortbetalningar och MobilePay med Visa, Visa Electron, Mastercard och Business Eurocard
Att betala med kort i vår nätbutik är enkelt och tryggt. Kortbetalningarna och MobilePay betalningar i vår nätbutik erbjuds av Svea Payments Ab i samarbete med Checkout Finland Oy och Bambora AB. Alla kortuppgifter hanteras alltid i ett säkert datanätverk. Kortnummer lagras inte i Svea Payments Ab:s eller nätbutikens system utan de behandlas av den tekniska tjänsteleverantören Checkout Finland Oy.

Betalningar via Pivo-appen
I vår nätbutik kan man betala enkelt och smidigt med Pivo-mobilbetalning. Pivo är inte beroende av ett kundförhållande i någon viss bank, utan alla kan använda Pivo-betalappen. Pivo-appen öppnas automatiskt då du betalar på nätet med mobilen och väljer Pivo-mobilbetalning som betalsätt. Då du betalar via en desktop, bör du först mata in ditt telefonnummer vid checkouten och sedan godkänna betalningen i Pivo-appen eller i en anna app som öppnats på basis av ditt telefonnummer. Betalningen debiteras automatiskt från bankkontot (gäller OP bankens kunder) eller från det betlakort som kopplats till Pivo-appen (gäller alla andra bankers kunder).

Betalningar via Siirto-appen
I vår nätbutik kan man betala enkelt och smidigt med Siirto-mobilbetalning. Siirto är en helt ny version av den traditionella nätbanksbetalningen. Siirto-betalningar kan göras med Nordeas Siirto-app, Pivo-app och OP-mobil-appen. Siirto-appen öppnas automatiskt då du betalar på nätet med mobilen och väljer Siirto- mobilbetalning som betalsätt. Då du betalar via en desktop, bör du först mata in ditt telefonnummer vid checkouten och sedan godkänna betalningen i den Siirto-app du använder. Betalningen debiteras automatiskt från bankkontot som du sparat i din Siirto-app.

 

Betalning med faktura och delbetalning

Faktura

Svea Ekonomi erbjuder dig ett enkelt och säkert alternativ att betala ditt inköp på faktura.

Då du väljer att betala ditt inköp på faktura kommer du alltid att ha minst 14 dagar betalningstid. Köparen måste ha fyllt 21 år. Dröjsmålsränta går enligt räntelagen, dvs 7 % + räntesats. För påminnelse debiterar vi fem (5) euro.

Du kan se dina öppna fakturor från Mina Sidor.

Användningen av Svea Ekonomis betalningsmetoder kräver ett godkänt kreditbeslut. När du ansöker om en kredit, ger du tillstånd att begära information från andra långivare på Suomen Asiakastieto Oy system för konsumentkreditinformation. Vi kommer också att kontrollera sökandens kreditinformation. En kund med ett negativt kreditbeslut har rätt att ansöka om ett nytt kreditbeslut på grund av ytterligare information genom att kontakta Svea Ekonomis kundservice.

Dela upp fakturan behändigt in i mindre månadsrater

Köpskredit är en engångs kredit som ger dig möjligheten att dela upp fakturan till rater som passar dig bäst. Om du vill betala fakturan i mindre rater, skall du godkänna villkoren för köpskredit som medföljer fakturan. När du har godkänt villkoren och returnerat köpskreditavtalet signerat till oss, kan du betala minimum summan som anges på fakturan. Du kan betala hela köpskrediten när som helst utan extra avgifter för outnyttjad kredit.

Du kan kolla igenom villkoren på förhand härifrån: Allmänna villkor och Standardiserad europisk konsmentkreditinformation.

Delbetalning

Delbetalning är en engångs kredit, med vilken du kan betala inköpet på en betalningsperiod som passar dig bäst och med en fast månadsrat. Du kan välja det lämpligaste betalningsalternativet från alternativen som erbjuds i nätbutiken. Köparen måste ha fyllt 21 år.

Du kan se dina öppna krediter från Mina Sidor.

Du kan kolla igenom villkoren på förhand härifrån (på finska): Allmänna villkor och Standardiserad europisk konsmentkreditinformation.

Användningen av Svea Ekonomis betalningsmetoder kräver ett godkänt kreditbeslut. När du ansöker om en kredit, ger du tillstånd att begära information från andra långivare på Suomen Asiakastieto Oys system för konsumentkreditinformation. Vi kommer också att kontrollera sökandens kreditinformation. En kund med ett negativt kreditbeslut har rätt att ansöka om ett nytt kreditbeslut på grund av ytterligare information genom att kontakta Svea Ekonomis kundservice.

 

Kontaktuppgifter och kundservice

Om du har frågor angående faktura eller delbetalning, kan du vara i kontakt med vår kundservice 09 4242 3330 (mo-th 8-18, fr 8–17) eller genom kontaktformulären.

Du kan se dina öppna krediter från Mina Sidor.

Svea Ekonomi följer lagen om personuppgifter. Läs vår sekretesspolicy här. För mera information om distansförsäljning och näthandel hittar ni på Svea Ekonomis nätsidor eller Konkurrens- och konsumentverkets nätsidor.

Svea Ekonomi / Betalningslösningar
Mechelingatan 1 a
00180 Helsingfors
www.sveapayments.fi

Betalning med B2B faktura

Svea Payments erbjuder ditt företag möjligheten att göra inköp mot faktura med 14 dagars betaltid. Kreditgivaren för B2B-faktura är Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Observera följande:

  • Webbhandlanden står för ett eventuellt faktureringstillägg.
  • Du kan välja B2B-faktura som betalsätt när värdet på dina inköp överstiger 5 euro och uppgår till högst 2000 euro. Summan kan vara större om detta avtalats mellan nätbutiken och Svea.
  • Om du som betalalternativ väljer B2B-faktura, kontrollerar vi företagets uppgifter mot FO-numret och genom identifiering med TUPAS bekräftar du att du har rätt att göra inköp i företagets namn. Inköpet levereras till företagets officiella adress.
  • Betalningsvillkoret är 14 dagar. Dröjsmålsräntan är 7 % + referensräntan enligt räntelagen.
  • Vi debiterar 5 euro för betalningspåminnelser.
  • Personen som gör beställningen skall ha fyllt 18 år.

Kontaktuppgifter
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelingatan 1 A
00180 HELSINGFORS
Telefon: 09 4242 3092
E-post: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Betaltjänstleverantörens kontaktuppgifter:
Svea Payments Ab
FO-nummer: 2121703-0
Mechelingatan 1A
00180 HELSINGFORS
Tel. (09) 42 41 7040

E-mail: kundtjanst.payments@svea.fi
www.sveapayments.fi/sv

 

Beställnings- och betalningsbekräftelse

När din beställning har gått igenom får du en orderbekräftelse per din e-post. En förutsättning för att sända meddelandena med bekräftelse är att du har uppgett din e-postadress i samband med beställningen.

Leveranser och leveranskostnader

När du har valt betalsättet och få din beställning levererad ser du vilka leveranskostnaderna blir. Vi skickar beställningarna som rekommenderade (exempelvis som postpaket) eller som icke rekommenderade försändelser, av dessa kan de rekommenderade följas upp med hjälp av en försändelsekod.

Leveranstid

Vår normala leveranstid i Finland varierar mellan dagar och tiden beror på beställningen och leveranssättet. Närmare tider meddelas i samband med produktalternativen. Vi ansvarar inte för förseningar på grund av oöverstigliga hinder eller indirekta olägenheter som förseningarna orsakat. Vi informerar på vår nätbutiks hemsida om avvikande leveranstider.

Bytes- och returvillkor

Enligt den finska konsumentskyddslagen har du rätt att byta eller returnera hela din beställning eller en del av den till säljaren inom 14 dagar från att du har mottagit beställningen. Returrätten gäller endast oanvända och säljbara produkter i originalförpackning.

När du returnerar den levererade beställningen ska du sätta med ditt kundnummer/ditt namn och dina kontaktuppgifter samt ditt kontonummer så att pengarna kan återbetalas.

Returadress:
EY CAPITAL HOLDINGS OY

SORATIE 10

Problemsituationer

Ifall att produkten har kommit bort eller blivit skadad under transporten eller om den i övrigt inte motsvarar din beställning ska du senast inom 14 dagar meddela felet till dem som nämns i bytes- och returvillkoren. Om paketet har blivit skadat i posten ska du omedelbart göra en reklamation om produkten till posten.

 

Terms and Conditions

Effective from 29th November 2019

Web Store

EY CAPITAL HOLDINGS OY (Business ID 2869577-2) sells products to private persons within Finland and the EU. All prices shown include VAT. We reserve the right to price and delivery cost changes.

 

Placing an order

You can order products in the web store by placing products in the shopping basket and paying for them in the web store’s checkout. All customer information is handled confidentially. The contact information given when placing the order is not used for anything else but delivery of the order and for resolving issues with the order. When ordering from our web store you are expected to have acquainted yourself and committed yourself to the terms and conditions valid at the time of purchase.

Paying for your order

The payment service between vendors and consumers is offered by Svea Payments Ltd (Company registration number 2121703-0) in co-operation with banks and credit institutions. You as a consumer are not required to register or pay extra costs for using the payment service. Svea Payments Ltd is an authorized payment institution supervised by the Financial Supervisory Authority (FIN-FSA). All data transfer and money transactions are SSL secured meaning that no external party can see your personal information. Svea Payments Oy (or our auxilary business name Maksuturva Group Oy) will show as the recipient of the payment.

Read more about paying via Svea Payments -->

Payment options

Online Bank Payments

You can pay for your order using any of the online payment buttons of Finnish banks. When you are using the online bank codes provided by your own bank and you want to pay for your purchase, you will be redirected for a while to your own online bank where you can pay for your order directly from your bank account. The recipient for the payment is Svea Payments Oy (or our auxiliary business name Maksuturva Group Oy), that is the payment service provider in our web store.

Card Payments by Visa, Visa Electron, Mastercard or Business Eurocard

Paying with a credit or debit card is always easy and safe in our web store. Card payments in our webstore are provided by Svea Payments Ltd in cooperation with Checkout Finland Oy and Bambora AB. During the transaction, all card information will be handled through a secure connection. Card numbers are not recorded in Svea Payments Ltd’s or the webstore’s systems; the card data is processed by the technical service provider Checkout Finland Oy.

Card Payments and MobilePay by Visa, Visa Electron, Mastercard or Business Eurocard

Paying with a credit or debit card is always easy and safe in our web store. Card payments and MobilePay payments in our webstore are provided by Svea Payments Ltd in cooperation with Checkout Finland Oy and Bambora AB. During the transaction, all card information will be handled through a secure connection. Card numbers are not recorded in Svea Payments Ltd’s or the webstore’s systems; the card data is processed by the technical service provider Checkout Finland Oy.

Payments with the Pivo-app

Our web store offers easy and secure mobile payments using the Pivo-app. Customers of all banks can use Pivo. When using a mobile device for payment, the Pivo-app opens automatically while when using a computer’s browser, you can add your phone number in the space provided and accept the payment either in your Pivo-app or in another app chosen based on your phone number. By default, the payment will be debited from your bank account (OP Bank’s customers) or from the card that you have added to your Pivo-app (customers of other banks).

Payments with the Siirto-app

Our web store offers easy and secure mobile payments using the Siirto-app. Siirto is a new version of online banking payments. Siirto-payments can be made via Nordea’s Siirto-app, Pivo-app and with OP-Mobile. When using a mobile device for payment, the Siirto-app you use opens automatically, while when using a computer’s browser, you can add your phone number in the space provided and accept the payment in the Siirto-app you use. The payment will be debited from the bank account you have saved in your Siirto-app.

Payment by invoice or part payment

Invoice

Svea Ekonomi offers you an easy and safe way to make purchases by invoice.

When you choose to pay with invoice, you will always get at least 14 days payment time. The buyer must be at least 21 years old. Interest for delayed payments is a legitimate interest for late payment i.e. 7 % + reference rate applied by the European Central Bank. We charge 5 EUR for payment reminders.

You can check your open invoices from My Pages.

The use of Svea Ekonomi’s payment methods requires an approved credit decision. When applying for a credit, the applicant gives permission to request information from other lenders on the customer credit information system of Suomen Asiakastieto Oy. We will also check the applicant's credit information. A customer, whose credit application has been rejected, has the right to apply for a new credit decision by providing additional information through contacting Svea Ekonomi’s customer service.

You can also pay your invoice in smaller monthly instalments

Purchase credit is a one-time credit that allows you to split the invoice into smaller monthly payments in a way that is suitable for you. If you want to pay the invoice in instalments, you need to familiarize yourself with the credit account terms and conditions that have been sent to you with the invoice and approve them with your signature. After approving the terms with your signature, you can pay the minimum amount on the invoice. You can pay the remaining credit amount at any time without any additional charges for unused credit time.

You can read the terms and conditions of account credit here: General Terms and Conditions and Standard European Consumer Credit Information.

Part payment

Part payment is a one-time credit, which allows you to pay for your purchase with the payment period of your choice and fixed monthly instalment. You can choose the most suitable payment plan from the options offered at the webshop.

You can check your open credits from My Pages.

The use of Svea Ekonomi’s payment methods requires an approved credit decision. When applying for credit, the applicant gives permission to request information from other lenders on the customer survey information system of Suomen Asiakastieto Oy. We will also check the applicant's credit information. A customer, whose credit application has been rejected, has the right to apply for a new credit decision by providing additional information through contacting Svea Ekonomi’s customer service.

You can read the terms and conditions of Part Payment here: General Terms and Conditions and Standard European Consumer Credit Information.

Contact information and customer service

If you have any questions regarding invoices or part payment, please contact us at +358 9 4242 3330 (Mon-Thu 8-18, Fri 8-17) or by contact form.

You can also check your open credits from My Pages.

Svea Ekonomi adheres to the Personal Data Act. Read our privacy policy here. For more information on distance selling and trading on the internet, please visit the Finnish Competition and Consumer Agency website at or check out our home page.

Svea Ekonomi AB / Maksuratkaisut
Mechelininkatu 1 a
00180 Helsinki
www.sveapayments.fi

Payment by B2B Invoice

Svea Payments offers you the possibility to make purchases against invoice with 14 days to pay. The credit provider of the B2B Invoice service is Svea Ekonomi Ab filial I Finland. Please note the following:

  • The webstore is responsible for any invoicing charge.
  • You can choose B2B-Invoice as payment method when the value of your purchase exceeds 5 euros and is no more than 2000 euros. The maximum amount can be higher if this has been agreed between the web store and Svea.
  • When you choose B2B Invoice as payment method, the company information entered will be checked against the given business ID. By confirming your identity using the TUPAS-service you also confirm that you have the right to make purchases for the company. The order will be delivered to the company’s official address.
  • Terms of payment are 14 days. Interest on arrears is 7 % + reference interest as per the Interest Act. We charge 5 euros for a reminder.
  • The person making the order must be at least 18 years of age.

Contact information:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1A
00180 Helsinki
Tel.: +358 9 4242 3092
Email: webpay@svea.fi

Contact information for the payment service provider:

Svea Payments Ltd
Business ID: 2121703-0
Mechelininkatu 1A
00180 Helsinki
Tel. (09) 42 41 7040
E-mail: customerservice.payments@svea.fi
www.sveapayments.fi/en

Order and payment confirmation

After a successful order an order confirmation will be sent to your email. To be able to receive order and payment confirmation emails you are required to fill in your email address when placing an order.

Delivery and costs

The delivery costs will be stated after you have chosen a payment and delivery method. We deliver orders as registered or unregistered mail, of which registered mail is trackable with a tracking code.

Delivery time

Our usual delivery times within Finland are 3-5 days depending on the order and delivery method. More specific delivery times will be stated on the product pages. We are not responsible for delayed deliveries caused by force majeure or any damage due to delayed delivery. We will notify our customers of any exceptions in delivery times on the front page of our web store.

Terms for product exchanges and returns

You have a legal right according to the consumer protection law of Finland to exchange products or return your order or part of it within 14 days of receiving the order. The right of return is only applicable to unused, re-sellable products in their original packing.

When returning an order, please attach your customer number / name and contact information as well as your bank account number for money refunds.

Return your order to:
EY CAPITAL HOLDINGS OY

SORATIE 10

Problem situations

In case your order has gone missing, has been damaged during delivery or you are not satisfied with your order in any other way, you are required to notify the relevant party or parties stated in the terms and conditions within 14 days. If the order has been damaged during delivery, a complaint must be filed with the carrier company immediately.